Premiera na polskim rynku

Unikalne narzędzie do badania marki i reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TNS OBOP wprowadza nowe narzędzie do badań trackingowych marki i reklamy - MarketWhys, które łączy w sobie najefektywniejsze usługi badawcze Taylor Nelson Sofres.

Produkt został przygotowany z myślą o dużych reklamodawcach oraz firmach inwestujących w komunikację z klientem, które chcą na bieżąco obserwować reakcję rynku i dostosowywać strategie marketingowe do aktualnej sytuacji.

MarketWhys oprócz tego, że zapewnia ciągłą aktualizację danych rynkowych (np. bieżący monitoring kondycji marki), pomaga także w planowaniu przyszłych działań, dając klarowne wskazówski odnośnie:

mocnych i słabych stron poszczególnych marek;

możliwości pojawiających się na rynku (np.obserwacja posunięć konkurentów);

efektywności prowadzonego marketingu;

startegii komunikacyjnych, które w sposób optymalny zapewnią utrzymanie i/lub umocnienie pozcji marki na rynku.

Przy pomocy MarketWhys można na przykład: rozpoznać przywiązanych i słabiej przywiązanych do marki konsumentów; zidentyfikować nabywców, którzy nie są, a mogą stać się konsumentami marki; wyselekcjonować lojalnych użytkowników marek konkurencyjnych, a także zdobyć szczegółowe dane na temat pomiaru siły i skuteczności przekazu reklamowego. Jest to o tyle istotne, że w MarketWhys reklamę traktuje się znacznie bardziej szczegółowo niż w tradycyjnych trackingach (za pomocą wskaźnika "świadomość reklamy") i dzięki niemu istnieje możliwość zmierzenia realnej siły oddziaływania reklamy (przekonanie do zakupu, związek z marką).

Ponadto stosując to narzędzie możliwa jest bieżąca weryfikacja zarówno koncepcji kreacji, jak i media-planu kampanii (pole do współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi) oraz ostrzeganie o tzw. "efekcie zużycia" kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa