Proama odkryciem roku 2012

Proama otrzymała Godło Promocyjne: Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2012.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Laur Konsumenta jest to Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług. Głosy konsumentów zbierane są trzema drogami: drogą telefoniczną, poprzez głosowanie internautów na stronie www.laur-konsumenta.pl oraz ankiety przeprowadzane drogą face-to-face.

O przyznaniu Godła w kategorii Odkrycie Roku decyduje Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu popularności.

Jak czytamy w uzasadnieniu „kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach, markach i usługach nowych, innowacyjnych oraz funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów”.

- Jest to to dla nas bardzo cenne wyróżnienie, gdyż oznacza uznanie konsumentów, co jest  szczególnie istotne dla nowej marki na rynku – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.

Proama to firma ubezpieczeniowa, która rozpoczęła działalność od ubezpieczeń komunikacyjnych. W ofercie firmy są pakiety OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Proama chce się wyróżnić na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców.  Ubezpieczyciel kontaktuje się ze swoimi klientami poprzez internet, telefon i multiagencje.

W załączeniu Godło Laur Konsumenta – Odkrycie 2012.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii