Producent Cukru Królewskiego dalej z Open Media

Südzucker Polska przedłużył po raz 13. umowę na obsługę public relations marki Cukier Królewski z agencją Open Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Open Media zajmie się kontynuacją realizacji strategii komunikacyjnej marki.

Do zadań zespołu należą m.in.: prowadzenie media relations, konsulting w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarządzanie kryzysowe.

Agencja odpowiedzialna jest także za realizację wybranych wydarzeń specjalnych organizowanych przez Südzucker Polska, w tym najnowszego projektu marki – Dni Otwartych Drzwi. Wydarzenie odbędzie się po raz drugi we wszystkich polskich zakładach produkcyjnych należących do spółki.

Osobą koordynującą działania z ramienia agencji na rzecz klienta jest Tomasz Banaś. Umowę przedłużono na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele