Program Partnerski dla Abonentów Dialogu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 lipca 2003 roku wszystkim abonentom Telefonii Dialog naliczane były punkty, które teraz - po oficjalnym przystąpieniu do Programu Partnerskiego - można wymieniać na atrakcyjne pakiety bezpłatnych minut lub rabaty w abonamencie telefonicznym lub internetowym.

Pierwszy etap Programu trwał od 1 lipca do końca 2003 roku. W tym okresie Abonentom objętym Programem (z rynku indywidualnego oraz małego i średniego biznesu generującym rachunki do 5000 zł brutto) naliczane były Punkty w prostym przeliczeniu - złotówka na fakturze brutto to jeden Punkt w Programie. 1 stycznia 2004 roku rozpoczął się drugi etap Programu Partnerskiego. Wszyscy Abonenci, którzy zadeklarują chęć uczestnictwa w Programie zachowają zgromadzone przez ostanie miesiące Punkty i natychmiast po przystąpieniu do Programu będą mogli wymieniać je na nagrody przedstawione w Katalogu Programu Partnerskiego, korzystając z atrakcyjnych rabatów, dodatkowych usług telekomunikacyjnych, a w przyszłości również nagród rzeczowych i możliwości udziału w imprezach kulturalnych. Katalog nagród składa się w tej chwili wybór pakietów dodatkowych minut, rabatów na opłaty abonamentowe i rabatów na usługi internetowe. Oprócz Punktów Standardowych (czyli wynikających co miesiąc z wysokości rachunku telefonicznego) wszyscy otrzymują Punkty Powitalne (naliczane m.in. za staż w sieci Dialog i za wypełnienie ankiety). Każdy ma również możliwość zdobywania Punktów Extra (np. za terminowe regulowanie rachunków lub korzystanie z usługi Polecenia Zapłaty). Naszą ofertę będziemy rozwijać sugerując się propozycjami zarówno naszych Abonentów.

"Od początku swojej działalności Telefonia Dialog dokłada wszelkich starań, aby sprostać potrzebom i oczekiwaniom Abonentów" - mówi Paweł Tomys, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu. "Nowy program współpracy to dalszy ciąg i naturalna konsekwencja naszych działań związanych z opieką nad klientami: działające od 5 lat TeleCentrum, gdzie można załatwić praktycznie wszystko, bezpłatna blokada usług z grupy 0.700 (tego typu połączenia odblokowujemy dopiero na wyraźne życzenie klienta), monitorowanie rachunków i ostrzeganie o ich nagłym wzroście, przyjazne akcje windykacyjne, specjalne (mimo zniesienia ustawowego obowiązku) ulgi dla Abonentów niepełnosprawnych - to tylko kilka przykładów" - dodaje.

"Nasz nowy projekt ma na celu przede wszystkim nawiązanie dialogu na tematy "przyjemniejsze", nie związane z usługami i płatnościami. Chcemy nagradzać Abonentów za aktywne korzystanie z naszych usług - pozostając w gronie naszych Abonentów otrzymają szereg nowych przywilejów i korzyści bez dodatkowych zobowiązań - tłumaczy ideę Programu Paweł Tomys. "Chcemy przekonać naszych klientów o prawdziwie partnerskich zasadach naszego dialogu."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych