Promocja konsumencka marki Jan Niezbędny

BTL Point dla marki Jan Niezbędny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Niezbędny komplet marzeń" - pod takim przewrotnym hasłem rozpoczęła się promocja konsumencka marki Jan Niezbędny, będącej liderem na rynku w kategorii produktów do pakowania i przechowywania żywności oraz pomagających w utrzymaniu czystości. Jest to pierwsza na polskim rynku akcja promocyjna w tej kategorii produktów.

Celem akcji jest wzrost sprzedaży promowanych produktów oraz zwiększenie świadomości marki. Promocja trwać będzie do końca roku. Skierowana jest do kobiet w wieku 25-55 lat, zamożnych mieszkanek miast. - Jan Niezbędny jest pionierem w kategorii household, to pierwszy produkt, któremu nadano wyraźną markę i stał się liderem w swojej kategorii - mówi Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w agencji BTL Point Group, realizującej promocję. - Teraz to znów pierwsza marka, która w tej kategorii realizuje promocję konsumencką i dlatego mamy świadomość, że jest to  projekt, który jest dla nas wielkim wyzwaniem - dodaje.

W ramach akcji zastosowano oryginalny, angażujący konsumentów mechanizm. Wszystkie produkty biorące udział w promocji oznakowane są stickerem promocyjnym zawierającym kupon oraz informacje o promocji. Każda osoba, która w ciągu całego okresu promocyjnego nadeśle wypełniony kupon wraz z czterema kodami kreskowymi z dowolnych opakowań promocyjnych, otrzyma elegancką porcelanową filiżankę. Dodatkowo każda osoba, która uzbiera 4 filiżanki, otrzyma automatycznie cukiernicę do kompletu gratis. Nagrody wydawane będą do wyczerpania ich puli. Każdy z uczestników promocji ma również szansę na zdobycie nagrody głównej - dowolnego sprzętu AGD marki Candy o wartości 24 400 zł. Otrzyma ją osoba, która w ciągu całego okresu promocyjnego nadeśle łącznie największą liczbę zgłoszeń.

Akcja wspierana jest licznymi materiałami POS: stickerami, standami i topperami. Komunikacja prowadzona będzie również w mediach. Spot TV z trailerem informującym o konkursie ukazywał się będzie w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT. Promocję opracowała i realizuje agencja marketing services BTL Point Group, wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online