PromujNoclegi.pl - połączenie PR i skutecznej reklamy w Internecie dla branży hotelarskiej

Serwis PromujNoclegi.pl stworzył unikalną usługę dla właścicieli hoteli i innych obiektów noclegowych, którzy chcieliby efektywnie promować swoją witrynę w Internecie, zwiększając jej widoczność w wyszukiwarkach oraz zasięg oferowanych usług.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Unikalność propozycji PromujNoclegi.pl opiera się na połączeniu kilku kluczowych elementów: liczby serwisów partnerskich w Polsce, tworzeniu dedykowanych tekstów na temat każdego obiektu, promocji strony docelowej na tematycznych blogach i w serwisach społecznościowych oraz bezpośredniej reklamy strony Klienta w postaci linków sponsorowanych.

Jedną z największych korzyści dla właścicieli obiektów noclegowych jest przede wszystkim pozyskanie wielu wartościowych odnośników do własnej strony z tematycznych blogów, serwisów i portali poświęconych noclegom jak również z mediów społecznościowych. Pozyskane wpisy stają się efektywnym źródłem informacji o prezentowanym miejscu, a linki kierują potencjalnych Klientów bezpośrednio do witryny właściciela obiektu. 

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez On Board PR i PBS DGA aż 49% Polaków, którzy szukają hotelu, wykorzystuje do tego celu Internet, a procent ten rośnie do 60% w przypadku Polaków posiadających wyższe wykształcenie, co oznacza, iż sieć jest efektywnym źródłem promocji dla firm świadczących usługi noclegowe. Warto zastanowić się nad odpowiednią formą i miejscem prezentacji oferty noclegowej w internetowych mediach dedykowanych turystyce. Dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych Klientów i świadome budowanie wizerunku obiektu noclegowego ma znaczący wpływ na prosperowanie danego hotelu czy pensjonatu.

Nowa usługa PromujNoclegi.pl  łączy w sobie zaletę reklamy w wyszukiwarce Google i działań Public Relations w Internecie

Twórcą projektu i serwisu PromujNoclegi.pl przygotowanego dla potrzeb rynku obiektów noclegowych w Polsce jest firma WebMotive, która specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach (SEO i PPC) oraz tworzeniu funkcjonalnych witryn internetowych,  przejrzystych dla  użytkowników i wyszukiwarek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online