Przetarg na obsługę reklamową w PZU

W związku z nowymi zadaniami strategiczno-kreatywnymi, które stoją przed firmą, Grupa PZU podjęła decyzję o rozpoczęciu postępowania przetargowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dotychczas do agencji trafiła prośba o przesłanie credentiali. Na podstawie ich oceny zostaną wybrane firmy, które zaprosimy do przetargu.

Liczba firm zaproszonych do konkursu będzie zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową. Postępowanie będzie dwuetapowe, a jego zakończenie w chwili obecnej szacowane jest na początek IV kw. 2011.

Jednocześnie potwierdzamy, że Leo Burnett nie będzie brało udziału w przetargu. Wspólnie  doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie. Przy okazji, dziękujemy agencji, że przez ostatnie 2,5 roku pomagała nam zmieniać komunikację marki i odświeżać wizerunek PZU.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"