"Celem obecnych przetargów jest wyłonienie, dla najważniejszych grup biznesowych US Pharmacia, strategicznych partnerów full serwisowych z którymi firma chce współpracować przez dłuższy okres czasu. Decyzja ta zapadła po analizie bieżących potrzeb rozwojowych biznesu USP w Polsce, ale także w oparciu o plany budowy biznesu wynikające z planu wieloletniego." - mówi Andrzej Schonert, Dyrektor Marketingu US Pharmacia.
" Przetarg Kategorii Leków Gastrycznych do której należą marki: Manti, Stoperan, Xenna
Zakres przetargu obsługa strategiczna ATL i BTLZaproszonych do udziału 5 agencji Ogłoszenie wyników do 22.10.2004
" Przetarg Kategorii VMS i Leków Naturalnych do której należy marka VIGOR i NATURAPIA
Zakres przetargu obsługa strategiczna ATL i BTL dla obu kategoriiZaproszonych do przetargu 5 agencji Ogłoszenie wyników do końca Października












