PTC charytatywnie

"Mały krok w stronę słońca" - PTC wspiera Pracownię Analiz Zaburzeń Chodu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polska Telefonia Cyfrowa ufundowała sprzęt dla Pracowni Analizy Zaburzeń Chodu w Zagórzu k. Warszawy. Z daru skorzysta blisko 140 dzieci z porażeniem mózgowym i innymi zaburzeniami neuro-rozwojowymi, w wieku od 2 do 17 lat.

W Pracowni, która zainaugurowała dzisiaj swoją działalność, prowadzone będą laboratoryjne badania zaburzeń chodu u dzieci z porażeniami. PTC ufundowała dla Pracowni platformę biomedyczną, pozwalającą wykrywać nieprawidłowości typowe dla chodu patologicznego oraz przeprowadzać badania zaburzeń równowagi.

Pomysłodawcą i opiekunem placówki jest Fundacja ,,Zdrowie Dziecka" przy Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży. Pracownia jest drugim takim ośrodkiem w Polsce.

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. angażuje się w różnego rodzaju programy wsparcia, których odbiorcami są przede wszystkim dzieci i młodzież. Umożliwia im, między innymi, rehabilitację, dając tym samym szansę na zmniejszenie niepełnosprawności, pełniejsze funkcjonowanie w społeczeństwie i większą samodzielność. W tym roku PTC przekazała, między innymi, dotacje na wyposażenie wrocławskiej Sali Doświadczania Świata dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii