PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Bankowość internetowa najlepiej ocenianą usługą bankową
Bankowość internetowa najlepiej ocenianą usługą bankową
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Ponad połowa internautów ogląda wideo na urządzeniach mobilnych
Według Carat wydatki reklamowe na całym świecie w br. wzrosną o 4,4 proc.
Według Carat wydatki reklamowe na całym świecie w br. wzrosną o 4,4 proc.
Konsumenci w trosce o zdrowie unikają sztuczności w jedzeniu
Prawie co drugi Polak płaci rachunki online
Prawie co drugi Polak płaci rachunki online
Dwa razy mniej Polaków ufa mediom publicznym niż prywatnym. „To skutek dużych roszad dziennikarskich i stronniczości”
Nielsen Audience Measurement będzie podawał dane o oglądalności w grupie 16-59
Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach
2,7 tys. startupów w Polsce: tworzą miejsca pracy i mają więcej patentów niż inne branże (raport)
Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay
Polski rynek produktów dla dzieci wart 9,48 mld zł w 2015 r.
Polski rynek produktów dla dzieci wart 9,48 mld zł w 2015 r.
4150 zł - bezwzględne minimum oszczędności wg Polaków (infografika)
Rośnie czas korzystania z aplikacji mobilnych. „Zyskują najwięksi gracze na rynku mobile”
Rośnie czas korzystania z aplikacji mobilnych. „Zyskują najwięksi gracze na rynku mobile”
W II kw. rynek urządzeń wearables w górę o 26,1 proc., ale Apple mocno w dół