PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+
MetLife z nowym logo i hasłem „Razem przez życie” reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+
Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo
Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo
Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki
Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki
Słodycze firmy Wawel z nowym logo i reklamami pod hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” (wideo)
Expander z nową identyfikacją wizualną: „ekspert finansowy” zamiast „niezależnego doradcy finansowego”
Vobis wprowadza nową identyfikację wizualną i promuje się na 25-lecie
Vobis wprowadza nową identyfikację wizualną i promuje się na 25-lecie
FilmBox zmieni nazwę na Kino TV, a FilmBox Premium - na FilmBox Premium HD
FilmBox zmieni nazwę na Kino TV, a FilmBox Premium - na FilmBox Premium HD
Polskie Badania Internetu zmieniły identyfikację wizualną
Polskie Badania Internetu zmieniły identyfikację wizualną
Grupa Rockwool zmienia tożsamość marki pod hasłem „Uwalniamy naturalną moc skały, by wzbogacać nowoczesne życie”
4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy
4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe
Agencja Mea Group z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Agencja Mea Group z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Pekaes z nowym logo i hasłem „More than expected”
Bank Pekao SA pokazuje już nowe logo: bez UniCredit, żubr biało-czerwony
Bank Pekao SA wraca do logo z żubrem, straci prawo do marki UniCredit
Agencja Artflash Interactive zmienia nazwę na AF.agency
Agencja Artflash Interactive zmienia nazwę na AF.agency
„Nie za słodkie, nie za gorzkie” - piwo Karmi z nowym wizerunkiem promowane nie tylko dla kobiet
„Nie za słodkie, nie za gorzkie” - piwo Karmi z nowym wizerunkiem promowane nie tylko dla kobiet
Schur Flexibles z nową identyfikacją wizualną
Agencja FaceAd zmieniła się w BrandAhead, szefową Katarzyna Malinowska
Agencja FaceAd zmieniła się w BrandAhead, szefową Katarzyna Malinowska
Agencja Consulting & More z nazwą Consulting’n more i nową identyfikacją
Agencja Consulting & More z nazwą Consulting’n more i nową identyfikacją
Śląskie Wesołe Miasteczko z nazwą Legendia i nową identyfikacją wizualną
Śląskie Wesołe Miasteczko z nazwą Legendia i nową identyfikacją wizualną
eholiday.pl z nowym logo promuje „dobre noclegi”
eholiday.pl z nowym logo promuje „dobre noclegi”
Bartosz "Bart" Biały autorem logotypu Audytorium 17
Bartosz "Bart" Biały autorem logotypu Audytorium 17
Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki
Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki
Agencja S Words po rebrandingu: marketing do obcokrajowców i osób LGBT, Roger Weichert i Emilia Skorupska nowymi pracownikami
Agencja Communication Unlimited z nową nazwą CU i większą integracją struktur
Agencja Communication Unlimited z nową nazwą CU i większą integracją struktur
Kraków z nowym logo, całą identyfikację wizualną przygotuje agencja Opus B (wideo)
Kraków z nowym logo, całą identyfikację wizualną przygotuje agencja Opus B (wideo)
Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka
Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka
Agencja Solski BM po 9 latach zmienia logo i nazwę na Solski Communications
Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”
Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”
Calvin Klein z nowym logo wraca do korzeni i budzi kontrowersje
Calvin Klein z nowym logo wraca do korzeni i budzi kontrowersje
Rebranding stacji Statoil na Circle K potrwa rok, będzie reklamowany pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”
Rebranding stacji Statoil na Circle K potrwa rok, będzie reklamowany pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”