Pierwszy numer Biznesu Wrocławskiego, który ukazał się w poniedziałek 6 września jest trzecim regionalnym czasopismem biznesowym należącym dowydawnictwa B2B Media i dołącza do Biznesu Warszawskiego (ukazującego się od marca 2002 roku), któremu od kwietnia 2004 towarzyszy Biznes Trójmiejski.Rozbudowywana ogólnokrajowa sieć czasopism biznesowych jest wspierana przez należący do B2B Media portal biznesowy biznespolska.
Podobnie jak pozostałe lokalne publikacje biznesowe, Biznes Wrocławski będzie dostarczał jedynych w swoim rodzaju, nie posiadających odpowiedników na krajowym rynku prasowym, szczegółowych informacji dotyczących regionalnego rynku biznesowego. W związku ze swoim skoncentrowaniem na lokalnej tematyce biznesowej, celem Biznesu Wrocławskiego jest uzyskanie pozycji czołowego wrocławskiego autorytetu (źródła informacji) w dziedzinie lokalnych informacji biznesowych i wszelkich zagadnień ważnych dla kadry zarządzającej i kreatorów wrocławskiego biznesu.

Wrocław,nareszcie otrzymuje to na co zasługuje od dawna - nieodzowne dla dużego, dynamicznie rozwijającego się miasta lokalne czasopismo biznesowe. W rzeczy samej, Wrocławskie środowisko biznesu pulsuje życiem, jest świadectwem sukcesu. Jednakże jego specyfika jest nie do końca właściwie zrozumianaprzez prasę ogólnokrajową, opisującą biznes z perspektywy Warszawy. Zagłębiając się w lokalnym świecie biznesu, będziemy dostarczać obiektywnychi niezależnych informacji, których w każdym przypadku lokalny przedsiębiorca może użyć do własnego rozwoju - powiedział Adriana Kondratowicz, redaktor naczelny Biznesu Warszawskiego.
- Jesteśmy podekscytowani wkraczając na dynamiczny wrocławski rynek czerpiący zyski i opierający swoją siłę i potencjał na potędze współpracy lokalnychanimatorów biznesu z sektora IT/Tech z przedstawicielami lokalnej polityki, którzy doceniają wagę silnej wspólnoty biznesowej. Dzięki tej współpracy wzrasta poziom inwestycji zagranicznych w mieście i pobliskich specjalnych strefach ekonomicznych - dodał Thom Barnhardt - Prezes Zarządu B2B Media.











