PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
PlumResearch bez działu marketingu i komunikacji
PlumResearch bez działu marketingu i komunikacji
Double Check audytorem mediowym PKP Intercity
Double Check audytorem mediowym PKP Intercity
Gaba Kunert head of advisory & innovations w MUFU
Gaba Kunert head of advisory & innovations w MUFU
IKEA reklamuje wielką obniżkę cen produktów kampanią "Więcej radości za mniej!"
IKEA reklamuje wielką obniżkę cen produktów kampanią "Więcej radości za mniej!"
Krzysztof Stanowski w kampanii „Misja Zmiana" Just Join IT i Rocket Jobs. „W poprzedniej pracy nie było OK”
Krzysztof Stanowski w kampanii „Misja Zmiana" Just Join IT i Rocket Jobs. „W poprzedniej pracy nie było OK”
Małgorzata Kożuchowska reklamuje Primabiotic Collagen
Małgorzata Kożuchowska reklamuje Primabiotic Collagen
Publicis Groupe wypłaci rekordową pulę 540 mln euro premii, zmniejsza liczbę freelancerów o 27 proc.
Publicis Groupe wypłaci rekordową pulę 540 mln euro premii, zmniejsza liczbę freelancerów o 27 proc.
Carrefour wprowadza nową strategię komunikacji marketingowej
Carrefour wprowadza nową strategię komunikacji marketingowej
Będzie zakaz udziału farmaceutów w reklamach i płatnej promocji w social mediach
Będzie zakaz udziału farmaceutów w reklamach i płatnej promocji w social mediach
TVN Media rozpoczęło sprzedaż spotów wyborczych
TVN Media rozpoczęło sprzedaż spotów wyborczych
BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł
BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł
Katarzyna Kamińska wzmacnia zespół oLIVE Media
Katarzyna Kamińska wzmacnia zespół oLIVE Media
Po raz osiemnasty rusza kampania społeczna "Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.". Skupi się na mężczyznach
Po raz osiemnasty rusza kampania społeczna "Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.". Skupi się na mężczyznach
Dentsu ze wzrostem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej
Dentsu ze wzrostem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej
McDonald's kampanią promuje frytki z posypką śmietanową
McDonald's kampanią promuje frytki z posypką śmietanową
GPW DAI i Sigma Bis z pilotażową kampanią w technologii DAI. Klientem PZU Ubezpieczenia Rolne
GPW DAI i Sigma Bis z pilotażową kampanią w technologii DAI. Klientem PZU Ubezpieczenia Rolne