PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polski Związek Głuchych i Group One założyły agencję Unmute
Polski Związek Głuchych i Group One założyły agencję Unmute
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych włącza się do europejskiej inicjatywy ujednolicania zasad współpracy przy tworzeniu reklam
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych włącza się do europejskiej inicjatywy ujednolicania zasad współpracy przy tworzeniu reklam
EDP w nowej globalnej kampanii zwiększa świadomość zagrożenia klimatycznego
EDP w nowej globalnej kampanii zwiększa świadomość zagrożenia klimatycznego
Kanał Sportowy traci reklamodawców, Krzysztof Stanowski przeprasza. „Naprawdę poważna sytuacja”
Kanał Sportowy traci reklamodawców, Krzysztof Stanowski przeprasza. „Naprawdę poważna sytuacja”
Redaktorki naczelne Burda Media Polska zachęcają do udziału w wyborach (wideo)
Redaktorki naczelne Burda Media Polska zachęcają do udziału w wyborach (wideo)
Z firmy Palikota i Wojewódzkiego odchodzi wiceprezes. Miliony na reklamy, chwilówki miały być na miesiąc
McCann Poland obsypana nagrodami na Golden Drum 2023
McCann Poland obsypana nagrodami na Golden Drum 2023
Lifetube odpiera zarzuty Video Brothers o kłamstwa. W tle Pandora Gate
Lifetube odpiera zarzuty Video Brothers o kłamstwa. W tle Pandora Gate
YouTube w Polsce ogranicza oglądanie filmów z adblockami
YouTube w Polsce ogranicza oglądanie filmów z adblockami
Przestrzeń wygrywa przetarg Philipsa
Przestrzeń wygrywa przetarg Philipsa
Pudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz
Pudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz
"Chwytaj dżem" hasłem kampanii Łowicz. Nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba
"Chwytaj dżem" hasłem kampanii Łowicz. Nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba
Radosław Włoda dyrektorem sprzedaży online w Grupie Eurozet
Radosław Włoda dyrektorem sprzedaży online w Grupie Eurozet
Marta Życińska z Mastercard Europe przewodniczącą jury Innovation 2023
Marta Życińska z Mastercard Europe przewodniczącą jury Innovation 2023
Mata twarzą nowej platformy komunikacyjnej adidas. „To co lokalne może być globalne”
Mata twarzą nowej platformy komunikacyjnej adidas. „To co lokalne może być globalne”
InPost oficjalnym partnerem Tour de France
InPost oficjalnym partnerem Tour de France