PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Julia Żugaj twarzą kampanii Barbie. "Doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką"
Julia Żugaj twarzą kampanii Barbie. "Doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką"
„Wybieram Rodzinę”. Związek Dużych Rodzin Trzy Plus chce trafić do młodych
„Wybieram Rodzinę”. Związek Dużych Rodzin Trzy Plus chce trafić do młodych
Havas Media z kampanią Kia Polska
Havas Media z kampanią Kia Polska
Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią
Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią
Zondacrypto na dłużej z Rakowem Częstochowa
Zondacrypto na dłużej z Rakowem Częstochowa
New Balance w reklamach ogłasza święto koloru szarego
New Balance w reklamach ogłasza święto koloru szarego
T-Mobile w reklamach Magenta Biznes pokazuje historie przedsiębiorców
T-Mobile w reklamach Magenta Biznes pokazuje historie przedsiębiorców
Burger King stanie przed sądem za „gigantyczne” Whoppery w reklamach
Burger King stanie przed sądem za „gigantyczne” Whoppery w reklamach
Apetyt marek na kreatywne podejmowanie ryzyka maleje
Apetyt marek na kreatywne podejmowanie ryzyka maleje
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Przyszłość w pięciu odsłonach: od cyfrowej nieśmiertelności po ewolucję organizacji
Przyszłość w pięciu odsłonach: od cyfrowej nieśmiertelności po ewolucję organizacji
Znika kultowa marka turystyczna. Polacy podróżowali z nią przez dekady
Znika kultowa marka turystyczna. Polacy podróżowali z nią przez dekady
Sprawdzamy, czy (i jak bardzo) ludzie z reklamy obawiają się AI w tej branży
Sprawdzamy, czy (i jak bardzo) ludzie z reklamy obawiają się AI w tej branży
UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek
UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek
Braughman Group Media z nową lokalizacją OOH w sercu Rzeszowa
Braughman Group Media z nową lokalizacją OOH w sercu Rzeszowa
Prowizje tylko „na waciki”? Jak zarabiają agencje mediowe
Prowizje tylko „na waciki”? Jak zarabiają agencje mediowe