PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Cloud Technologies przejmuje agencję Audience Network
Ad-Vice będzie sprzedawać reklamy w GG
Ad-Vice będzie sprzedawać reklamy w GG
Michał Szczerba: co może mieć reklama z wirtualnej rzeczywistości
Michał Szczerba: co może mieć reklama z wirtualnej rzeczywistości
Infinity Media wprowadza platformę adblast łączącą obsługę reklam display, social, search i mobile
Infinity Media wprowadza platformę adblast łączącą obsługę reklam display, social, search i mobile
Adblock Plus będzie blokował reklamy natywne. „Wydawcy zapędzeni w narożnik”
Wydawcy internetowi tracą jedną trzecią przychodów przez oszustwa reklamowe i boty
Deloitte wchodzi na polski rynek e-marketingu, przejmując Digital One
Deloitte wchodzi na polski rynek e-marketingu, przejmując Digital One
E-reklamy w systemie pay-per-click skuteczne według większości marketerów
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile’u
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile’u
IAB uruchamia program L.E.A.N., będzie walczyć z blokowaniem reklam
Onet-RASP testuje użycie whitelisty adblocków w serwisie VOD
Microsoft chce pokazywać w Windowsie 10 elementy sponsorowane
Twitter z nowym narzędziem analitycznym Conversion Lift dla marek
Blokowanie reklam istotnym zagrożeniem dla większości e-wydawców, content marketing największą szansą na rozwój
Do adresatów nie trafia jedna piąta e-maili reklamowych, najczęściej promujących marki technologiczne i internetowe
Cube Group z obsługą Santander Consumer Banku w zakresie SEM i SEO
Cube Group z obsługą Santander Consumer Banku w zakresie SEM i SEO
IAB Europe zajmie się reklamą natywną, w grupie roboczej siedmioro Polaków
Facebook testuje przyciski z emocjami. Będzie nowy rodzaj targetowania reklam?
Facebook testuje przyciski z emocjami. Będzie nowy rodzaj targetowania reklam?
Top10 reklam na YouTubie: „FIFA 16”, iPhone 6s, H&M, Google, Samsung, Honda (wideo)
Grupa ZPR Media z pakietem reklamowym 6+ dla branży zdrowotnej opartym na Poradnikzdrowie.pl
Grupa ZPR Media z pakietem reklamowym 6+ dla branży zdrowotnej opartym na Poradnikzdrowie.pl
Polsat Media wprowadza nowy cennik reklamowy Ipli
Polsat Media wprowadza nowy cennik reklamowy Ipli
Trinity Mirror idzie w ślady „The Washingotn Post”, chce blokować treści użytkownikom adblockerów
„Zwrotka Żywca” wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku
„Zwrotka Żywca” wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku
8-bitową grą wideo Nike promuje buty NikeFootballX
8-bitową grą wideo Nike promuje buty NikeFootballX
Według marketingowców walka z blokowaniem reklam w internecie daremna, na razie nie szkodzi to rynkowi reklamowemu
89 proc. polskich reklamodawców korzysta z modelu programmatic (raport)
IAB z zespołem ds. blokowania reklam, pomoże wydawcom rozpoznać włączone adblockery
Rafał Brzoska kupił kolejne 20 proc. udziałów w SALESmanago
Brandwise współpracuje z Sales & More
Brandwise współpracuje z Sales & More
Facebook z nową ofertą dla marketerów, chce sprzedawać reklamy jak w telewizji
Facebook z nową ofertą dla marketerów, chce sprzedawać reklamy jak w telewizji
Google z nowymi narzędziami dla reklamodawców, wykorzysta e-maile użytkowników
Skoda, Toyota i Nissan najmocniej reklamowymi samochodami. Więcej wydatków w internecie niż telewizji