We wrześniu zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 90,2% (zasięg All, w populacji Polaków 7-75), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) – 75,1 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 84,1proc.
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,3 mln, w tym 14,4 mln mężczyzn i 14,9 mln kobiet.

W całym rynku reklamy OOH liderem jest AMS z liczbą 27,49 mln realnych użytkowników.
Za nim plasuje się Bauer Media Outdoor Poland (19,11 mln), a podium zamyka Jet Line (15,11 mln).
W kategorii nośników tradycyjnych czołówka firm z największym zasięgiem jest identyczna: AMS (22,87 mln), Bauer Media Outdoor Poland (16,6 mln), Jet Line (9,69 mln).

Tak samo wygląda ranking w zakresie nośników cyfrowych: AMS (25,79 mln), Bauer Media Outdoor Poland (15,93 mln), Jet Line (11,48 mln).











