Komunikacja została oparta na nowym wizerunku marki opartym na claimie ‘Bols. Budzi emocje’. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska, która wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla tej marki.
Grupę docelową kampanii stanowią głównie aktywni mężczyźni, w wieku 20 – 40 lat, mieszkańcy miast, o średnich i wyższych dochodach i wykształceniu średnim i wyższym, poszukujący nowości i zwracający uwagę na marki. Działania kierowane są również do hurtowników i detalistów. Kampania prowadzona jest w punktach sprzedaży w kanale off-trade oraz w prasie handlowej. m. in. w następujących tytułach: Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca, Supermarket News, Świat Alkoholi i Total Fun.

Agencja TequilaPolska przygotowała również materiały POS do punktów sprzedaży w kanale off-trade - plakaty, maty kasowe, cashplate, obudowanie regałów, kartony itp. W najbliższym czasie planowane są kolejne działania komunikacyjne.











