Relaunch marki Bols

Rozpoczęła się kampania wizerunkowo-produktowa wspierająca relaunch marki Bols Vodka należącej do firmy Bols sp.z o.o.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Komunikacja została oparta na nowym wizerunku marki opartym na claimie ‘Bols. Budzi emocje’. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki.

     

 Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska, która wygrała przetarg na roczną obsługę BTL dla tej marki.

Grupę docelową kampanii stanowią głównie aktywni mężczyźni, w wieku 20 – 40 lat, mieszkańcy miast, o średnich i wyższych dochodach i wykształceniu średnim i wyższym, poszukujący nowości i zwracający uwagę na marki. Działania kierowane są również do hurtowników i detalistów. Kampania prowadzona jest w punktach sprzedaży w kanale off-trade oraz w prasie handlowej. m. in. w następujących tytułach: Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca, Supermarket News, Świat Alkoholi i Total Fun.

Agencja TequilaPolska przygotowała również materiały POS do punktów sprzedaży w kanale off-trade - plakaty, maty kasowe, cashplate, obudowanie regałów, kartony itp. W najbliższym czasie planowane są kolejne działania komunikacyjne.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu