Francuska marka premium 1664 rozpoczyna współpracę z Robertem Pattinsonem, znanym aktorem i ikoną popkultury. Nowy ambasador ma wnieść świeżość i oryginalność do wizerunku piwa, podkreślając jego paryski styl i elegancję.
Kampania 1664 z udziałem Roberta Pattinsona
W 2026 r. ruszy globalna kampania reklamowa, której motywem przewodnim będzie różnorodność spojrzeń na pojęcie dobrego smaku. Za reżyserię odpowiada Brady Corbet, twórca doceniony przez krytyków i nagradzany na międzynarodowych festiwalach.
Corbet, reżyser filmu "The Brutalist" z 2024 r., zdobył 10 nominacji do Oscara oraz nagrody na festiwalu w Wenecji i Złotych Globach. Jego udział w projekcie ma zapewnić kampanii wyjątkowy, filmowy charakter.
Nowy rozdział dla marki 1664
Współpraca z Pattinsonem i Corbetem to dla 1664 odważny krok w stronę kreatywności i nowoczesności. Marka podkreśla, że chce być symbolem nie tylko smaku, ale i stylu życia, łącząc ludzi na całym świecie.

Nikola Maravic, dyrektor marketingu globalnego 1664, podkreślił: - Jesteśmy podekscytowani, że możemy połączyć Roberta Pattinsona i Brady'ego Corbeta, dwóch ikon współczesnej kreatywności, by stworzyć kampanię, która ukazuje debatę o dobrym smaku.
Maravic dodał: - Z Robertem jako twarzą naszej kampanii mamy szansę dotrzeć do nowych odbiorców i wprowadzić 1664 na nowe kulturowe terytoria. To nie tylko współpraca, to deklaracja naszych ambicji.











