Ronaldinho twarzą Konica Minolta

Brazylijski piłkarz Ronaldinho jest twarzą kampanii reklamowejfirmy Konica Minolta. Reklamy pod hasłem "The skills to win" możnazobaczyć w telewizji oraz prasie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Koncern Konica Minolta rozpoczął w polskich mediach kampanięreklamową z udziałem brazylijskiej gwiazdy futbolu Ronaldinho.Działania skierowane są do klientów, dystrybutorów i partnerówbiznesowych firmy. W ramach kampanii zaplanowano emisję 30-sekundowych spotów w TVN24 oraz TVN CNBC Biznes. Reklamy pojawiłysię również w prasie branżowej i biznesowej.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki KonicaMinolta w grupie docelowej oraz zwrócenie uwagi środowiskabiznesowego na to, że każda firma może "ulepszyć swoją grę" poprzezwybór właściwych rozwiązań do druku oraz zarządzaniadokumentami.

Spot telewizyjny utrzymany jest w konwencji meczu piłkarskiego.Na boisko wybiega drużyna w barwach Konica Minolta. Po chwiliokazuje się, że każdy z 11 zawodników to&Ronaldinho. Rozpoczynasię pasjonująca gra. Drużyna jest gorąco oklaskiwana przez kibicówzgromadzonych na stadionie. Reklama kończy się ujęciem nowegourządzenia Konica Minolta z serii bizhub oraz hasłem "The skills towin".

Kampania w polskich mediach jest częścią globalnego projektumarketingowego Konica Minolta. W marcu reklamy z Ronaldinho emitująstacje telewizyjne w 54 krajach. Spotom towarzyszą reklamy wprasie, Internecie oraz działania public relations.

W Polsce za dobór i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"