Rośnie wartość rynku gier online

Wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World of Warcraft i Second Life.

4press
4press
Udostępnij artykuł:

Wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest.

Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone jeszcze sumy, które wynikają z wymiany prawdziwych pieniędzy na wirtualne, a są to prawdopodobnie całkiem spore kwoty. Na przykład rynek nieruchomości w rzeczywistości wirtualnej jest na tyle rozwinięty, ze nikogo już nie dziwią transakcje warte kliku tysięcy dolarów jak najbardziej realnej gotówki.

Pojawiła się nawet spora grupa ludzi tworzących graficzne wyobrażenia przedmiotów, które następnie sprzedawane są w wirtualnym świecie. Wszystko to sprawia, że krajobraz świata w sieciowych grach staje się coraz bardziej wykładnią otaczającej nas rzeczywistości.  Źródło: TG Daily

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela