Uczestnicy mogą wybrać jeden spośród pięciu terminów:
26 listopada (czwartek), 14:00 – 16:00
1 grudnia (wtorek), 12:00 – 14:00
3 grudnia (czwartek), 11:00 – 13:00
8 grudnia (wtorek), 14:00 - 16:00
10 grudnia (czwartek), 13:00 – 15:00
Chęć uczestnictwa należy zgłosić w formularzu: http://bit.ly/gk_academy. Szkolenia skierowane są do bezpośrednich przedstawicieli marek, a maksymalna liczba uczestników na jeden termin to 20 osób.
Obecny rok w branży gier przyniósł rekordowe wzrosty. Wiodąca na rynku agencja badawcza Newzoo aż dwa razy skorygowała swoje prognozy dotyczące przychodów w 2020 roku, za każdym razem je podnosząc. Aktualnie analitycy spodziewają się, że wartość rynku do końca roku wyniesie $174.9 miliardów dolarów. To o ponad 15 mld USD więcej niż prognozowano przed kilkoma miesiącami. Główną przyczyną tego zjawiska jest oczywiście pandemia koronawirusa i obowiązujący niemal na całym świecie lockdown w pierwszej połowie roku. Wówczas padło wiele gamingowych rekordów zaangażowania graczy na całym świecie, a gry przyszły także w sukurs branżom, które zostały bezpośrednio dotknięte przez pandemiczne obostrzenia. Świetnym przykładem są np. koncerty odbywające się w grach czy wykorzystanie wirtualnej rywalizacji jako sposobu na zaangażowanie fanów piłki nożnej, czy wyścigów Formuły 1.

Gaming będący nierozerwalnie związany ze światem online skutecznie opiera się spadkom, które odnotowuje telewizja i inne media, a jego penetracja w atrakcyjnych marketingowo grupach docelowych jest już ogromna. w 2021 roku będący już kluczowym trendem w branży reklamy gaming marketing jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, dlatego to optymalny czas dla marek, by w strategię na najbliższe miesiące wpisać działania komunikacyjne skierowane do graczy.











