Rusza internetowy konkurs na twarz reklamową Ecco

Pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" wystartowałainternetowa kampania reklamowa jesiennej kolekcji obuwia tej marki.Akcji towarzyszy prowadzony również w sieci konkurs na twarzświatowej kampanii promocyjnej tych produktów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W internetowej kampanii reklamującej jesienną kolekcję obuwiaEcco wykorzystywane są takie nośniki jak dynamic wallpaper i autoexpand double billboard. Ponadto w serwisie społecznościowymFotka.pl zastosowano rozwiązanie oparte na multi billboardzie,który pobiera do kreacji fotografię zalogowanego użytkownika.

Kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Mój świat, mój styl,moje Ecco" wspiera konkurs na globalną twarz promocyjną tej marki,w którym można wziąć udział, wysyłając swoją fotografię przezstronę www.ecco.pl. Ponadto w tymserwisie udostępniono interaktywną aplikację, w której przywykorzystaniu palety ulubionych kolorów można zaprojektować własnymodel buta i rozesłać go do znajomych.

Działania reklamowe Ecco prowadzone będą w internecie do połowylistopada. Planowaniem mediów na ich potrzeby zajął się Fastbridge- cyfrowy oddział domu mediowego Initiative, a adaptacjęinternetowych form reklamowych przygotowała agencja Click5.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą