Ruszył Program Patrol World

PATROL, marka odzieżowa specjalizująca się w kolekcjach jeansu, przygotowała nowy program lojalnościowy – PATROL WORLD.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem Programu PATROL WORLD jest zbudowanie grona lojalnych Klientów, w tym także pozyskanie grupy nowych Klientów, którzy chcą być na bieżąco informowani o kolekcjach odzieży marki PATROL, rabatach i promocjach. Uczestnicy Programu będą mogli w przyszłości korzystać z konkursów i eventów organizowanych przez markę PATROL.

Warunki przystąpienia do Programu są bardzo proste. Wystarczy wybrać się do sklepu z odzieżą marki PATROL i wypełnić formularz. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.

Promocji Programu towarzyszy kampania reklamowa HOT JEANS. Każdy, kto zakupi jeansy PATROL, otrzyma gorący prezent. Akcją objęto sieć sklepów partnerskich na terenie kraju. W ten sposób marka chce zachęcić do wejścia w świat PATROLA.

www.patrol.com.pl

www.facebook.com/patroljeans

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji