Ruszyła kampania na rzecz produktów markowych

Rozpoczęła się outdoorowa kampania promująca produkty markowe.Akcja podkreśla ich główne zalety: oszczędność, jakość ibezpieczeństwo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczęta właśnie przez stowarzyszenie ProMarkazachęca do kupowania produktów markowych, zwracając uwagę na ichnajważniejsze walory. Poszczególne kreacje wykorzystywane w akcji wprosty sposób podkreślają, że markowe towary są wysokiej jakości,sprawdzone i warte swojej ceny.

Akcja od początku sierpnia jest prowadzona na 600 billboardach wośmiu największych miastach. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Eskadra, media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia, adziałania public relations zaplanowała agencja Star PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela