Ruszyła kampania wizerunkowa Legg Mason TFI

Legg Mason Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęłoogólnopolską kampanię reklamową. Hasło kampanii - "Legg Mason - tospecjaliści od długoterminowych inwestycji" - ma zwrócić uwagę naprowadzoną przez Towarzystwo transparentną i zdyscyplinowanąpolitykę inwestycyjną, osadzoną w długim horyzoncie czasowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Została przygotowana także z myślą o umacnianiu wartości marki irekomendowaniu inwestorom charakterystycznej filozofiioszczędzania.

Kampania wizerunkowa Legg Mason TFI potrwa dwa miesiące - odsierpnia do września 2007 i prowadzona będzie na terenie całegokraju w formie outdooru, a także emitowana w telewizji, radiu iinternecie. Projekty reklamowe zostały przygotowane pod hasłem"Specjaliści - Jubiler, Lutnik i Zegarmistrz". W sposób syntetycznydążą do wyrażenia myśli "Legg Mason - to przemyślany i sprawdzonyproces inwestycyjny".

"Wierzymy, że dzięki rozpoczętej kampanii odbiorcy utwierdzą sięw przekonaniu, że celem, jaki sobie stawia Legg Mason TFI -zarządzając powierzonymi przez Klientów środkami - jest budowaniewartości przez skrupulatną analizę poszczególnych klas aktywów iich staranną selekcję w długoterminowej perspektywie. Zależy nam napodkreśleniu tego, co cechuje Legg Mason TFI: wieloletniedoświadczenie oraz ciężka i usystematyzowana praca, które wpołączeniu przynoszą wymierny rezultat" - mówi Jacek Treumann,członek zarządu Legg Mason TFI S.A.

Autorem kampanii jest agencja Lemoniada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"