S4 przygotowuje nowe projekty dla firmy Krosno

Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na projekt opakowań dla Krośnieńskich Hut Szkła "Krosno" S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to pierwsze zlecenie przygotowywane przez S4 dla tego klienta.

Prace objęły opracowanie nowej szaty graficznej dla obecnych opakowań szkła ze średniej półki oraz przygotowanie koncepcji opakowania na ekskluzywne kieliszki do wina z półki premium, które Krośnieńskie Huty Szkła "Krosno" S.A. wprowadzą na rynek jeszcze w tym roku. W sumie Agencja przygotuje ponad 90 opakowań dla 17 linii kieliszków i szklanek. Produkty te przeznaczone są dla odbiorców indywidualnych na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych.

Celem tej szeroko zakrojonej akcji jest wprowadzenie zmian w wizerunku produktów Krosno  i przystosowanie ich do odbioru przez nową grupę klientów - młodych, dynamicznych i wymagających. Projekty wszystkich opakowań łączy spójna myśl graficzna: są czyste, proste, nowoczesne, pozbawione zbędnych ozdób. Poszczególne rozwiązania projektowe wyraźnie segmentują rynek. Opakowania z półki premium są eleganckie i bardziej stonowane, przeznaczone dla wyrafinowanych koneserów. Opakowania dla średniej półki wyróżniają żywe kolory, które spotkają się z aprobatą młodych odbiorców.

Ze strony Agencji za projekt odpowiadają Group Account Manager Tomasz Łucek, account manager Monika Małek, art director Igor Banaszewski oraz copywriter Klementyna Kantorek.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela