Salt & Pepper promuje bank DnB NORD

Agencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kolejną kreacjęnowego produktu dla banku DnB NORD S.A. skierowaną tym razem doosób już pracujących bądź zamierzających wyjechać do pracy wNorwegii.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania prowadzone pod hasłem "Opłaca się mieć konto w Polscei w Norwegii" mają na celu zainteresować obecnych i potencjalnychklientów Banku nową, atrakcyjną ofertą pozwalającą swobodniezarządzać pieniędzmi także za granicą.

Głównym elementem kreacji jest postać "Renifera-skarbonki"będąca ikoną Pakietu NORDic. Symbolizuje ona połączenie tradycyjnejpolskiej "świnki" z reniferem kojarzącym się ze Skandynawią iNorwegią.

W kampanii nowego produktu Banku DnB NORD wykorzystano: Internetoraz materiały BTL (ulotki) dystrybuowane we wszystkich oddziałachBanku w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą