Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy

Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampaniępromocyjną dla Telepizzy, która realizowana jest pod hasłem "Światma pizzy smak - wybierz swój ulubiony"

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowychsmaków pizzy oraz wzmocnienie wizerunku Telepizzy jako specjalistyw segmencie pizzerii posiadającego różnorodną ofertę w atrakcyjnychcenach, zarówno w lokalu jaki i dostawie.

Przygotowany projekt prezentuje cztery nowe smaki pizzy zróżnych zakątków świata: hiszpańską, indyjską, niemiecką orazmeksykańską o udoskonalonym składzie. Kampania przypomina równieżkonsumentom o ciekawej i bardzo atrakcyjnej cenowo ofercieTelepizzy "2za1", dającej możliwość zakupu dwóch pizz w ceniejednej, codziennie w lokalu oraz w wybrane dni w dostawie.

W kampanii wykorzystano dystrybuowane do mieszkań kuponypromocyjno-reklamowe oraz plakaty, menuboardy i wobblery wewszystkich lokalach Telepizzy.

Promocja Telepizzy "Świat ma pizzy smak" będzie trwała odkwietnia do lipca 2008 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+