Spot reklamowy Samsung Corby kładzie nacisk na młodzieżowy ilifestylowy charakter telefonu, a jednocześnie podkreślanajważniejsze dla młodych osób funkcje, jak łatwość dostępu doportali społecznościowych. Spot emitowany będzie w dwóch wersjach:30- i 15-sekundowej w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat,TVN) oraz kanałach tematycznych (m.in. Polsat Sport, TVN24, TVNStyle). Wersja 30" pojawi się, jak każda kampania Samsung Mobile,na największym reklamowym ekranie LED na budynku Cepelii w centrumWarszawy.
Dominującym elementem kampanii są działania w internecie.Reklamę będzie można znaleźć na wszystkich kluczowych stronachmłodzieżowych i plotkarskich, portalach informacyjnych oraz portaluspołecznościowym You Tube.
Prasa oparta będzie w większości na niestandardowych formachreklamy w magazynach młodzieżowych i lifestylowych.

Dodatkowo, Samsung Corby pojawi się w sieci scrolli ilightbox'ach na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Kampania potrwa do końca października. Adaptacją częściglobalnej kreacji zajęła się agencja CheilCommunications. Media zaplanował i zakupiłStarcom we współpracy z Cheil Communication.











