San Markos dla Devi w 23 krajach

Po raz pierwszy w historii firma DEVI powierzyła przygotowaniemiędzynarodowej kampanii polskiej agencji - San Markos. Agencjazdobyła budżet w wyniku przetargu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest przekonanie potencjalnych klientów,że koszty eksploatacyjne ogrzewania podłogowego DEVI są niższe, niżsię powszechnie uważa. Ponadto, instalacja systemów Devi, dziękiwykorzystaniu specjalnych mat, jest wyjątkowo prosta. Celempodjętych działań jest również odświeżenie wizerunku marki.

Zadaniem San Markos było opracowanie odpowiedniego przekazuskierowanego do dwóch różnych grup docelowych - klientów iinstalatorów.

Głównym narzędziem wykorzystywanym w kampanii jest prasa.Autorem zdjęć wykorzystanych do materiałów reklamowych jest RobertSobociński.

Obecnie trwają prace nad kolejną odsłoną międzynarodowejkampanii.

DEVI, firma należąca do Grupy Danfoss, jest jednym znajwiększych producentów ogrzewania podłogowego na świecie. Obecniema 35 proc. udziałów w rynku europejskim (w Polsce 30 procent) i24 proc. w rynku światowym.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"