Schulz przygotowuje akcje B2B dla 'Życia Na Gorąco'

Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w tym tygodniku dla kobiet.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

- Chcemy pokazać, że charakterystyka zachowań konsumpcyjnych, dochodowa i miejsca zamieszkania jest tożsama z grupą czytelniczek tygodników poradniczych. Jesteśmy przekonani, że Życie Na Gorąco to równie efektywny nośnik co poradnicze tygodniki kobiece. I postaramy się to udowodnić. - mówi Michał Staszewski szef biura reklamy Życia na Gorąco. - Zadanie dla agencji nie było łatwe. Zespół agencji Schulz w naszej ocenie poradził sobie z tym najlepiej. - dodaje Michał Staszewski.

W odpowiedzi na oczekiwania, Agencja Schulz zaproponowała złożony system promocji. Połączenie  akcji w mediach elektronicznych z rozbudowanym mailingiem mają za zadanie przebić się z przekazem do świadomości marketerów i mediaplanerów. Początkiem akcji jest teaser, który wysłany w postaci 8 maili do wyżej wymienionych grup wykorzystuje motyw siedmiu grzechów głównych w oparciu o malarstwo Hieronima Bosha.

- Teaser to dopiero początek nowatorskiej akcji. Reszta działań promocyjnych, tej niewątpliwie ciekawej akcji, opisana zostanie po zakończeniu całej kampanii - mówi Magdalena Latko prowadząca projekt ze strony Agencji Schulz.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"