Schulz zmienia wizerunek Umbro

Agencja Schulz rozpoczęła współpracę z firmą ZG Plus TradingCompany, przedstawicielem brandu Umbro na rynku polskim.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W zakresie obsługi marketingowej znajduje się opracowaniestrategii komunikacji marki a następnie zrealizowanie kampaniiwizerunkowej.

Grupa docelowa planowanej kampanii to przede wszystkim młodeosoby - licealiści i studenci. Kolekcje Umbro Performance sąskierowane głównie do mężczyzn zainteresowanych piłką nożną.Natomiast kolekcje lifestylowe - Onelove, Best of British orazEssentials, są adresowane zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.

Obecnie agencja przygotowuje dla swojego klienta kampanię nasezon wiosna - lato 2008.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu