PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Odkryj magię oczekiwania na święta” w kampanii Milki (wideo)
„Odkryj magię oczekiwania na święta” w kampanii Milki (wideo)
Chłopiec z zebrą na safari reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
Chłopiec z zebrą na safari reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
Słodycze firmy Wawel z nowym logo i reklamami pod hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” (wideo)
„Śliwkobranie Złotobranie” w promocji Śliwki Nałęczowskiej
Impreza u Wargorra w urodzinowej kampanii batonów Pawełek (wideo)
W tłusty czwartek pączki jedzą prawie wszyscy Polacy
„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko
„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko
96% Polaków kupuje słodycze. Ulubioną słodkością jest czekolada
96% Polaków kupuje słodycze. Ulubioną słodkością jest czekolada
„I wszystko zaczyna się kleić!” - Wawel reklamuje cukierki Tofflairs (wideo)
„I wszystko zaczyna się kleić!” - Wawel reklamuje cukierki Tofflairs (wideo)
Wargorr z synem i dziecięcą radością reklamują Czekotubkę od Wedla (wideo)
Wargorr z synem i dziecięcą radością reklamują Czekotubkę od Wedla (wideo)
„Delikatność w sercu” - chłopiec i siłacz w reklamie czekolady Milka (wideo)
„Delikatność w sercu” - chłopiec i siłacz w reklamie czekolady Milka (wideo)
Krakuski Paluszki reklamowane jako „nowy wymiar przyjemności” (wideo)
Krakuski Paluszki reklamowane jako „nowy wymiar przyjemności” (wideo)
„Zawsze pod ręką” - cukierki Verbena reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
„Zawsze pod ręką” - cukierki Verbena reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
Wargorr ze Świętym Mikołajem i „Słodko i wytrawnie” promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)
Wargorr ze Świętym Mikołajem i „Słodko i wytrawnie” promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)
„Delektuj się podwójną przyjemnością” w reklamach słodyczy Goplana i Solidarność (wideo)
„Delektuj się podwójną przyjemnością” w reklamach słodyczy Goplana i Solidarność (wideo)
Mniej reklam słodyczy w telewizji, radiu i na outdoorze. Ferrero liderem, Wedel z największym wzrostem
Mniej reklam słodyczy w telewizji, radiu i na outdoorze. Ferrero liderem, Wedel z największym wzrostem