Słuchalność rozgłośni radiowych w polskich miastach (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W Warszawie pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 15,1 proc. do 13,1 proc. udziału). Na drugim miejscu uplasowała się Trójka (z 11,9 proc. do 11,2 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka (z 9,5 proc. do 8,9 proc.). Z kolei czwarta lokata przypadła RMF FM (z 8,3 proc. do 8,0 proc.).

W Aglomeracji Śląskiej pierwszą lokatę zajęło RMF FM (wzrost z 31,8 proc. do 33,7 proc. udziału). Na drugim miejscu uplasowało się Radio Piekary (spadek z 9,5 proc. do 7,6 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęła Trójka (z 7,9 proc. do 7,3 proc.). Natomiast czwarta lokata przypadła Jedynce (z 7,1 proc. do 6,3 proc.).

W Trójmieście pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 14,1 proc. do 18,8 proc. udziału). Drugie miejsce przypadło Trójce (z 13,4 proc. do 13,6 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęło Radio ZET (spadek z 11,4 proc. do 11,2 proc.). Natomiast na czwarte miejsce - z piątego - awansowało Polskie Radio Gdańsk (z 7,4 proc. do 9,1 proc.).

W Poznaniu na pierwsze miejsce - z trzeciego - awansowało RMF FM (z 10,5 proc. do 13,6 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Eska (wzrost z 12,5 proc. do 13,1 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca pierwszego - spadły Złote Przeboje (z 13,9 proc. do 12,3 proc.). Natomiast czwarta lokata przypadła Trójce (spadek z 10,4 proc. do 8,7 proc.).

W Krakowie pierwsza lokata należała do RMF FM (wzrost z 23,5 proc. do 25,5 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 10,5 proc. do 10,0 proc.).Na ostatniej pozycji podium znalazło się Radio ZET (wzrost z 8,3 proc. do 8,4 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z dwunastej - awansowało VOX FM (z 3,2 proc. do 6,8 proc.).

We Wrocławiu na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (z 11,4 proc. do 11,9 proc. udziału). Na drugie miejsce spadła Trójka  (z 12,0 proc. do 9,8 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca siódmego - awansowało VOX FM (z 5,0 proc. do 8,9 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z szóstej - awansowała Eska (z 6,9 proc. do 8,3 proc.).

W Szczecinie na pierwszą lokatę - z piątej - awansowało Radio Szczecin (z 10,0 proc. do 18,2 proc. udziału). Na drugie miejsce - z pierwszego - spadło Radio ZET (z 14,5 proc. do 13,7 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęła Trójka (z 11,9 proc. do 13,0 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z drugiej - spadło RMF FM (z 13,4 proc. do 12,0 proc.).

W Bydgoszczy pierwsze miejsce zajęło RMF FM (spadek z 23,6 proc. do 22,7 proc. udziału). Na drugie miejsce - z piątego - awansowała ESKA Bydgoszcz (z 9,6 proc. do 10,7 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadły Złote Przeboje Elita 92,1 FM (z 11,4 proc. do 10,4 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęła Trójka (taki sam udział na poziomie 10,0 proc.).

W Białymstoku pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 21,9 proc. do 18,5 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 10,1 proc. do 11,6 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowało Radio ZET (z 6,8 proc. do 9,5 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęło Polskie Radio Białystok (spadek z 9,5 proc. do 8,2 proc.).

W Kielcach pierwsze miejsce zajęło Polskie Radio Kielce (spadek z 19,0 proc. do 15,5 proc. udziału). Druga pozycja przypadła RMF FM (z 15,0 proc. do 14,8 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca piątego - awansowało ZET Gold (z 6,8 proc. do 8,9 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (spadek z 9,4 proc. do 8,7 proc.).

W Lublinie pozycję lidera zajęło RMF FM (taki sam udział jak rok temu - 14,2 proc.). Na drugim miejscu uplasowała się Trójka (wzrost z 13,0 proc. do 13,8 proc.).

Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowało Radio ZET (z 11,2 proc. do 12,8 proc.). Na czwarte miejsce - z siódmego - awansowało VOX FM (z 8,0 proc. do 12,3 proc.).

W Radomiu pierwsze miejsce należało do Rekord FM (wzrost z 17,9 proc. do 20,8 proc. udziału). Na drugą lokatę - z czwartej - awansowała Eska (z 13,3 proc. do 13,6 proc.). Na ostatnim miejscu podium znalazło się Radio ZET (spadek z 14,8 proc. do 11,9 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z pozycji wicelidera - spadła Jedynka (z 16,2 proc. do 10,7 proc.).

W Częstochowie na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało Radio ZET (z 18,9 proc. do 19,1 proc. udziału). Z kolei na drugie miejsce spadło RMF FM (z 19,4 proc. do 17,9 proc.). Ostatnią pozycję podium - z miejsca siódmego - awansowało Radio Jura (z 4,6 proc. do 17,5 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca trzeciego - spadła Trójka (z 14,2 proc. do 13,8 proc.).

W Toruniu pierwsze miejsce należało do Radia Gra (spadek z 15,6 proc. do 14,8 proc. udziału). Na drugim miejscu uplasowała się Trójka (z 14,7 proc. do 12,0 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z szóstej - awansowała Jedynka (z 8,5 proc. do 11,7 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z miejsca trzeciego - spadło RMF FM (z 11,6 proc. do 11,3 proc.).

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2014 roku do stycznia 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online