SMS-y z Adv.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o rozszerzeniu oferty firmy o usługi SMS-owe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o rozszerzeniu oferty firmy o usługi SMS-owe.

- Jest wynikiem przyjętej przez Adv.pl strategii, której celem jest kompleksowa obsługa w zakresie marketingu interaktywnego - informuje nadawca. W ramach usług mobilnych Adv.pl proponuje mechanizmy umożliwiające: obsługę konkursów i zabaw, głosowań, ankiet i badań, masową dystrybucję informacji marketingowych do profilowanych grup odbiorców, płatną subskrypcję komunikatów biznesowych, prowadzenie mikropłatności, raportowanie oraz obsługę programów lojalnościowych. Oferowane przez Adv.pl rozwiązania oparte są na autorskiej platformie SMS.Premium. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. pełny monitoring usług SMS-owych oraz sporządzanie raportów. - W firmie, która oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu interaktywnego nie mogło zabraknąć oferty związanej z wykorzystaniem technologii mobilnych. Wierzymy, że nasze doświadczenie i wiedza związane z dotychczasową działalnością, pozwolą nam zaproponować unikatowe koncepcje wykorzystania SMS w działalności naszych Klientów.- mówi Rafał Dziedzic, Prezes Adv.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu