Sosy Łowicz w reklamach „królują na talerzach”

W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sosów Łowicz (Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania klasycznych i włoskich sosów Łowicz podkreśla, że zawierają one najlepsze składniki: aromatyczne zioła, jędrne warzywa i przyprawy. Reklamy informują, że produkty te są najchętniej kupowanymi sosami gotowymi w Polsce.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca września - obejmuje prasę (czołowe magazyny kobiece, modowe, o życiu gwiazd i tygodniki opinii), internet (m.in. portale horyzontalne, serwisy tematyczne, w tym kulinarne, Google) oraz outdoor (nośniki 6x3, siatki wielkoformatowe, billboardy, ramki w metrze, autobusach i tramwajach - w ośmiu największych miastach).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a planowaniem i zakupem zajął się mediów dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"