Sosy włoskie Łowicz - smak prawdziwej włoskiej kuchni

Nie od dziś wiadomo, że Polacy kochają włoską kuchnię. Teraz każdy może cieszyć się jej smakiem w swoim domu dzięki wyjątkowej linii Sosów włoskich Łowicz dostępnych w trzech  smakach Basilico, Arrabbiata i Puttanesca

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po kuchni narodowej, kuchnia włoska jest drugą najbardziej cenioną tradycją kulinarną w Polsce. Aż 27% Polek serwuje w domu potrawy inspirowane kuchnią włoską[1]. Podstawą włoskiego menu są przyrządzane na różne sposoby makarony. Mieszkańcy Italii wyróżniają ponad 100 rozmaitych kształtów makaronów, a jeśli wziąć pod uwagę także regionalne różnice, liczba ta jeszcze wzrasta. Idealnym dodatkiem do nich są gęste sosy pomidorowe przygotowane w oparciu o klasyczne receptury. Makaron podawany z sosem nazywany jest przez Włochów: primi piatti – ‘pierwsze danie’. Pierwsze, a więc: królewskie, wyjątkowe, mające szczególne miejsce w tradycji kulinarnej. Sosy do potraw od lat są specjalnością marki Łowicz i cieszą się dużym zaufaniem Polaków. Teraz marka Łowicz proponuje klasyczne włoskie sosy do makaronów. Zostały one przygotowane według tradycyjnych receptur bazujących na soczystych, włoskich pomidorach w trzech charakterystycznych dla Włoch smakach: Basilico,  Arrabbiata i Puttanesca .

Sosy włoskie Łowicz to linia produktów premium przygotowana specjalnie z myślą o amatorach włoskiej kuchni, poszukujących prawdziwego włoskiego smaku  i najlepszych składników. Jest to możliwe dzięki wysokiej zawartości pomidorów , aż do 175 gramów pomidorów na 100 gramów produktu oraz klasycznych włoskich dodatków: bazylii – w sosie Basilico, papryczki chilli – w Arrabiacie oraz oliwek i kaparów – w sosie Puttanseca.

Sosy włoskie Łowicz, zamknięte są w eleganckim szklanym opakowaniu z wyróżniającą się na półce sosów białą etykietą, to produkt dla wszystkich wielbicieli prawdziwego włoskiego smaku. Sosy Arrabbiata, Puttanesca i Basilico nie zawierają sztucznych barwników. Tradycyjny sposób przygotowania – wekowanie – gwarantuje zachowanie wyjątkowych wartości smakowych.

Od poniedziałku 21 stycznia 2013, Sosy włoskie Łowicz zagościły również w Internecie. Smakowite zdjęcia potraw oraz fotorelacja z warsztatów kulinarnych z Sosami włoskimi Łowicz, które odbyły się 19 stycznia 2013 w Warszawie, jest już dostępna na platformie Pinterest (http://pinterest.com/samonajlepsze/). Zainaugurowano również akcję konkursową portalu Durszlak - http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/wloskie-smaki-od-lowicza, w ramach której Blogerki kulinarne, wykorzystując Sosy włoskie Łowicz, będą mieć okazję wykazać się kreatywnością w stylizowaniu włoskich potraw.

Dzięki Sosom włoskim Łowicz każdy może wybrać się w kulinarną wycieczką po słonecznej Italii, a przy okazji zaproponować pyszny i zdrowy posiłek dla całej rodziny, którego przygotowanie zajmie tylko chwilę.

Klasyczne Sosy włoskie Łowicz oferowane są w słoikach o pojemności 415 g w rekomendowanej cenie detalicznej  6 pln.

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (YTD ON 2012) osiągnął udziały na poziomie 30%. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, w których niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to Łowicz. Marka, odpowiadając na różne potrzeby klientów, oferuje swoje sosy zarówno w mniejszych jak i większych słoikach oraz wprowadza limitowane warianty smakowe.

Marka Łowicz jest wieloletnim liderem rynku produktów dżemowych, wiceliderem na rynku koncentratów oraz zajmuje trzecią pozycję na rynku dan gotowych i syropów. Na przestrzeni lat zdobyła wiele prestiżowych nagród m.in Przebój Rynku FMCG, Złoty Paragon, Najlepszy produkt, Perła FMCG oraz Superbrands Polska. Marka zajęła również 1 miejsce w najnowszym rankingu Rzeczpospolitej „Najlepsze polskie marki 2012" w kategorii przetwórstwa owoców i warzyw.

Marka Łowicz jest własnością firmy Agros-Nova, wiodącego producenta żywności w Polsce, największego przetwórcy owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o trzy biznesowe filary:

  1. SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych),
  2.  przetworów owocowo - warzywnych,
  3.  potraw gotowych.

Jest na podium, jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów.

Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK.  Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień.

[1] Źródło: Badanie Omnimas zrealizowane przez TNS OBOP (Styczeń 2012).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą