Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wlistopadzie 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie ur. wyniosła 70 796 egz. ibyła o 24 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 658 egz. (spadek o 1 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do listopada 2007 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 67 102egz.

W listopadzie ur. najwięcej stracił "CKM".

W listopadzie ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 34 020egz., tracąc 10 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007roku.

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"