„Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji” w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)

Ministerstwo Gospodarki zaczęło kampanię zachęcającą polskich przedsiębiorców do polubownego rozwiązywania sporów biznesowych. Akcja - przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej, Chillgroup i Codemedia - przebiega pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji” w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)

Celem kampanii jest promowanie mediacji jako pełnoprawnej i równorzędnej do drogi sądowej formy rozstrzygania sporów wśród przedsiębiorców. Akcja zachęca też do korzystania w tym zakresie z usług Centrów Arbitrażu i Mediacji.

Kampania wynika ze statystyk pokazujących, że najczęstszą drogą rozstrzygania konfliktów biznesowych w Polsce są negocjacje bez pośrednika (stosowanie ich deklaruje 40,6 proc. przedsiębiorców) oraz proces sądowy (39,9 proc. wskazań), natomiast zdecydowanie rzadziej prowadzone są mediacje (12,2 proc.) i arbitraż (7,3 proc.).

Akcja jest prowadzona pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”. Zaczęła się 10 sierpnia, potrwa do końca września. Obejmuje telewizję (kanały TVP, TVN i Polsatu), prasę oraz internet. Jej budżet to 1,7 mln zł brutto.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, spot wyprodukowała firma Chillgroup, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"