PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
„Parkiet” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej. Tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
Sprzedaż kioskowa „Rzeczpospolitej” wzrosła o 40 proc. dzięki dodatkom. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół
Sprzedaż kioskowa „Rzeczpospolitej” wzrosła o 40 proc. dzięki dodatkom. „Dziennik Gazeta Prawna” najbardziej w dół
„Rzeczpospolita” straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
„Rzeczpospolita” straciła najwięcej w kioskach. Dane dzienników ogólnopolskich za 2015 rok
Tylko „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Polska Codziennie” na plusie. „Rzeczpospolita” straciła najwięcej (sprzedaż kioskowa)
Tylko „Dziennik Gazeta Prawna” i „Gazeta Polska Codziennie” na plusie. „Rzeczpospolita” straciła najwięcej (sprzedaż kioskowa)
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. „Rzeczpospolita” straciła najwięcej
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. „Rzeczpospolita” straciła najwięcej
„Fakt na czele”, „Super Express” przed „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)
„Fakt na czele”, „Super Express” przed „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników, „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników, „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników ogólnopolskich. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników ogólnopolskich. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
Dzienniki coraz słabiej sprzedają się w kioskach. Najwięcej w 2014 r. straciła „Gazeta Polska Codziennie”
Dzienniki coraz słabiej sprzedają się w kioskach. Najwięcej w 2014 r. straciła „Gazeta Polska Codziennie”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki „DGP” i „GPC”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej. „Dziennik Gazeta Prawna” z największym spadkiem
„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej
„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu. Tylko „Parkiet” na plusie
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w I półroczu. Tylko „Parkiet” na plusie