Statoil promuje kawę dostępną na swoich stacjach

"Espresso czy caffe latte?"- to hasło najnowszej kampaniipromocyjnej, która od 8 listopada trwa w sklepach sieci stacjiStatoil w całej Polsce.

AK
AK
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest zachęcenie klientów do spróbowania kawdostępnych na stacjach Statoil. Oferta jest szeroka i obejmuje kawęespresso, cappuccino, latte, dużą czarną, kawę mocha oraz czekoladęna gorąco, dodatkowo do kaw dodawane są syropy smakowe. Od dniarozpoczęcia kampanii każdy klient kupujący kawę w godzinach 7.00 -9.00 otrzyma również bezpłatnie ciastko. Promocja "Espresso czycaffe latte?" potrwa do 4 stycznia 2009 roku.

Akcja wspierana będzie przez spoty radiowe emitowane wogólnopolskich i regionalnych stacjach na przełomie listopada igrudnia 2008 roku oraz przez plakaty, banery i standy promocyjneznajdujące się na stacjach.

AK
Autor artykułu:
AK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"