STGR Stargraphics wprowadza na polski rynek Promocom

STGR Stargraphics Creative Services rozpoczęła współpracę z irlandzką firmą Promocom.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Głównym obszarem działalności Promocom na rynku polskim są gry losowe, konkursy oraz loterie.

W maju br. STGR przeprowadziła akcję wprowadzającą (zdrapki w dzienniku Fakt), która wykazała, że Polska jest doskonałym rynkiem dla tego typu aktywności. Główną nagrodą w konkursie jest sportowy samochód BMW Z4, a nagrody uzupełniające to między innymi 20.000 zł, telewizory plazmowe oraz zestawy kina domowego, PlayStation 2 i wiele innych. Z uwagi na duży response akcji, Promocom planuje w najbliższym czasie uruchomienie kolejnych konkursów - podano w komunikacie.

Agencja STRG odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę klienta obejmującą zarówno kreację jak i zakup mediów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"