Studio DN dla magazynu Brief

Na rynku ukazał się "Brief" w odświeżonej szacie graficznej oraz z nowym logo. Autorem logotypu miesięcznika jest Studio DN.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Ostateczna forma symbolu nie jest rewolucyjną zmianą. Chodziło o zachowanie korzeni i rozpoznawalności dotychczasowego symbolu Brief, jednocześnie oddając charakter pisma nowoczesnego, idącego z duchem czasu, a przede wszystkim będącego Pierwszym Magazynem Marketingu i Sprzedaży w Polsce – mówi Joanna Roszkowska, Prezes Studio DN.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu