Studio DN dla Wilbo

Studio DN opracowało nową identyfikację graficzną opakowań ryb i owoców morza marki Dal Pesca.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach modernizowania oferty asortymentowej firma Wilbo podjęła decyzję o dokonaniu zmian w identyfikacji graficznej marki Dal Pesca.

   

Prace obejmowały zaprojektowanie nowego symbolu oraz systemu opakowań dla wszystkich produktów Dal Pesca. Głównym zadaniem projektowym było opracowanie spójnego systemu opakowań dla 3 grup produktowych, owoców morza, ryb glazurowanych i ryb panierowanych. Opakowania otrzymały spójną linię stylistyczną opartą na silnym kodzie kolorystycznym oraz apetycznych wizualizacjach produktów budujących pożądany wizerunek emocjonalny marki. 

Wszystkie opakowania zaprojektowanie zostały z okienkami, które umożliwiają obejrzenie produktu przed dokonaniem zakupu. Badania konsumenckie ujawniły, że możliwość zobaczenia produktu odgrywa kluczową rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Firma Wilbo jest jednym z największych polskich przedsiębiorstw specjalizujących się w przetwórstwie rybnym. Na rynku produkty tej firmy sprzedawane są pod markami Neptun, Przysmak oraz pod marką premium Dal Pesca.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele