Rusza kampania informacyjna stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II

Rozpoczęła się kampania informacyjna prezentująca cele i potencjał stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II - samorządowego programu stypendialnego, działającego od 15 lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterami kampanii są laureaci stypendium. Ich historie pokazują, że poprzez udział w programie, młodzi otrzymują coś więcej niż tylko wsparcie finansowe – mają szansę na rozwój indywidualnych pasji, działanie we wspólnocie i współtworzenie społeczności ludzi zaangażowanych w kształtowanie przyszłości Warszawy.

Do udziału w kampanii zaproszonych zostało pięć młodych osób, laureatów stypendium m.st. Warszawy im. Jana Pawła II: Nikodem – aktywista społeczny, autor wielu projektów realizowanych w ramach warszawskiego budżetu obywatelskiego; Nikola i Wiktoria – siostry, karateczki, medalistki Mistrzostw Polski; Karolina – dyrygentka chóralna i pianistka oraz dr n. med. Paweł Salwa, urolog, twórca Polskiego Centrum Urologii Robotycznej, jeden z czołowych operatorów robota da Vinci w Europie.

Zainteresowania i osiągnięcia stypendystów odpowiadają profilowi programu stypendialnego, w którym głównym kryterium podlegającym ocenie jest zaangażowanie i osiągnięcia w dziedzinach nauki, sportu, sztuki i działalności społecznej.

W pierwszym etapie kampania realizowana jest  w mediach społecznościowych Centrum Myśli Jana Pawła II – na kanale YouTube, na profilach na Facebooku (Stypendia m.st. Warszawy im. Jana Pawła II oraz Centrum Myśli Jana Pawła II), na Twitterze, Instagramie oraz LinkedInie.

Kampania wzmocniona jest pozycjonowaniem w Google Ads/YouTube oraz Facebook Ads. Dodatkowo, w wybranych ogólnopolskich portalach edukacyjnych (Moje Stypendium, Perspektywy, NGO),  w internetowych wydaniach lokalnych mediów warszawskich (Nasze Miasto, Gazeta Stołeczna), a także w serwisie rp.pl, publikowane są teksty promocyjne.

Drugi etap zostanie zrealizowany wiosną 2021 roku, przed rozpoczęciem rekrutacji na kolejną edycję stypendiów. Organizator planuje działania outdoorowe (spoty i plakaty w przestrzeni miejskiej), medialne oraz kampanię w internecie.

Kampanię tworzą spoty filmowe oraz seria grafik, a uzupełniają ją komentarze ekspertów. Materiały powstały na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II we współpracy z agencją kreatywną MUFU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele