Sukces Polaków

Mecz Polska - Irlandia Płn. wydarzeniem medialnym

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Środowy (30 marca) mecz piłkarski Polska – Irlandia Płn., rozegrany w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata okazał się wydarzeniem medialnym. Tego dnia zgromadził największą widownię telewizyjną w Polsce. Transmitowane w TVP2 spotkanie obejrzało 6,7 mln widzów (18,6 proc. – dane TNS OBOP). 

Udziały wyniosły 45 proc., co oznacza, że mecz zainteresował 45 osób spośród 100 mających w tym czasie włączone telewizory. Pierwszą połowę pojedynku obejrzało 6,5 mln osób, a drugą ponad 6,9 mln.

Dużą widownię miała także bogata oprawa spotkania. Rozmowy Włodzimierza Szaranowicza z Jackiem Gmochem, Dariuszem Dziekanowskim i Krzysztofem Materną a także wywiady Magdy Skorupki-Kaczmarek, Jacka Kurowskiego i Rafała Patyry z trenerem Pawłem Janasem i piłkarzami zainteresowały średnio -podczas pięciu wejść antenowych - ok. 4,9 mln osób (w dwóch wejściach ponad 6,2 mln) - informuje TVP.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"