Wszystkie magazyny Wydawnictwa Murator osiągnęły wzrost czytelnictwa większy niż tytuły konkurencyjne z poszczególnych segmentów - wynika z czerwcowych badań SMG KRC porównujących czytelnictwo z tym samym okresem ubiegłego roku. W grupie pism zdrowotnych i wnętrzarskich-ekskluzywnych tytuły Wydawnictwa Murator są jedynymi, które odnotowały wzrost czytelnictwa. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.plwersja bezpłatna - wysyłany codziennie do 7.00 - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy- informacje o konkursach- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.Wydawnictwo MURATOR osiągnęło takie wyniki dzięki obranej przed rokiem strategii inwestowania w poziom merytoryczny czasopism i nieulegania modzie na gadżety. Przyjęto założenie, że nie sztuką jest sztucznie wywindować sprzedaż pisma, natomiast sztuką jest zainteresować czytelnika jego zawartością. Wydawnictwo konsekwentnie dodaje do magazynów tylko dodatki związane z nimi merytorycznie - informuje nadawca. Źródło: SMG KRC, CCS 6 fal*, fale styczeń-czerwiec 2002, styczeń-czerwiec 2003.
Sukces wydawniczy Muratora
Wydawnictwo Murator wygrywa z gadżetomanią












