Pierwsze siedem odcinków wychowawczego reality show „Superniania” nadawanego w niedzielę o godz. 17.30 oglądało średnio 1,8 mln widzów, przy udziale w rynku 18,02 proc. wynika z dane TNS OBOP przygotowanych dla wortalu „Wirtualnemedia.pl”.
Wszyscy 4+DataOglądalność (tys.)Udziały (proc.)2006-09-241 444,3820,022006-10-011 203,9113,222006-10-081 994,2322,232006-10-151 771,8617,252006-10-221 783,5018,852006-10-291 823,1314,972006-11-052 627,8619,73Średnia1 808,6118,02
Widownia w grupie wiekowej 16-49.
Wszyscy 16-49DataOglądalność (tys.)Udziały (proc.)2006-09-24847,5525,462006-10-01834,7719,672006-10-081 175,1429,412006-10-151 122,3025,182006-10-221 118,0726,552006-10-291 118,7621,152006-11-051 644,9827,79Średnia1 124,6525,02
Program oglądają częściej kobiety (66,63 proc.) niż mężczyźni (33,37 proc.).

PłećSUPERNIANIAKobiety66,63Mężczyźni33,37 Miejsce zamieszkania Wieś26,03Miasta do 100.00033,36Miasta >100.00040,61 Wiek 4-1511,6516-2411,6425-3422,7735-4419,5345-5417,1655-648,9565+8,30 Wykształcenie Podstawowe21,31Zawodowe24,90Średnie35,94Wyższe14,80
„Superniania” to polska wersja amerykańskiego reality show, w którym doświadczony pedagog, Dorota Zawadzka, wprowadza się na kilkanaście dni do domu rodziców mających problemy wychowawcze z dziećmi.
Amerykańska wersja „Supernanny” wyświetlana jest w około 50 kanałach telewizyjnych na świecie, w większości z dubbingiem.











