PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Jak będzie wyglądał marketing po pandemii?
Jak będzie wyglądał marketing po pandemii?
Do 2026 roku liczba subskrybentów SVOD ma w Polsce wzrosnąć o 6 mln
W ciągu pięciu lat liczba subskrypcji sVoD przekroczy 1,5 mld
Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy
Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy
Subskrypcji SVOD jest w USA więcej niż ludzi
Disney+ za pięć lat przegoni Netfliksa
Disney+ za pięć lat przegoni Netfliksa
Od wtorku cała oferta Player.pl w płatnej ofercie. „Podobnie jak wiele światowych serwisów premium”
W tym roku w Polsce pojawi się HBO Max. Spodziewana jest także premiera Disney+
W tym roku w Polsce pojawi się HBO Max. Spodziewana jest także premiera Disney+
Wavemaker: irytacja reklamami w serwisach VOD mocno rośnie
Platforma Fox News International dostępna już w Polsce. Nadawca proponuje 7-dniowy okres próbny
Platforma Fox News International dostępna już w Polsce. Nadawca proponuje 7-dniowy okres próbny
Rusza francuska platforma streamingowa Salto
Fox szykuje Fox News International, newsowy serwis SVoD. Za 6,99 dol miesięcznie dostęp do bieżących informacji i publicystyki
Fox szykuje Fox News International, newsowy serwis SVoD. Za 6,99 dol miesięcznie dostęp do bieżących informacji i publicystyki
ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie
ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie
Serwisy SVoD w dobrej formie. 28 procent użytkowników więcej w 2019 roku
Serwisy SVoD w dobrej formie. 28 procent użytkowników więcej w 2019 roku
Disney+ i Netflix będą miały 460 mln subskrybentów do 2025 r.
Disney+ i Netflix będą miały 460 mln subskrybentów do 2025 r.
Popularność serwisów streamingowych wystrzeliła w USA w czasie pandemii koronawirusa
Według analityków Netflix może stracić w przyszłym roku 4 mln subskrybentów
Disney+ zapowiada setki hitów na swojej platformie. Od „Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków” po najnowsze „Gwiezdne Wojny”
Disney+ zapowiada setki hitów na swojej platformie. Od „Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków” po najnowsze „Gwiezdne Wojny”
Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Duże wypełnienie bloków reklamowych w serwisach VOD
Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie
Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie
Netflix testuje sekcję Kolekcje. Eksperci serwisu pomogą w sugerowaniu treści
Netflix testuje sekcję Kolekcje. Eksperci serwisu pomogą w sugerowaniu treści
Disney+: Siedem profili na koncie, filmy na 10 urządzeniach i offline bez limitów. Pokazano zwiastun „The Mandalorian”
Disney+: Siedem profili na koncie, filmy na 10 urządzeniach i offline bez limitów. Pokazano zwiastun „The Mandalorian”
Apple TV+ wystartuje w listopadzie, 6 mld. na własne produkcje. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol.
Apple TV+ wystartuje w listopadzie, 6 mld. na własne produkcje. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol.
Disney+ ruszy 12 listopada w cenie 12,99 dolarów miesięcznie z Hulu i ESPN+. Będzie nowa wersja „Kevina samego w domu”
Disney+ ruszy 12 listopada w cenie 12,99 dolarów miesięcznie z Hulu i ESPN+. Będzie nowa wersja „Kevina samego w domu”
HBO i Netflix z najlepszymi serialami, spada popularność serwisów pirackich
HBO i Netflix z najlepszymi serialami, spada popularność serwisów pirackich
Serwis streamingowy HBO Max wystartuje wiosną 2020 roku. „Ma mocną ofertę, na rynku zrobi się tłok”
Serwis streamingowy HBO Max wystartuje wiosną 2020 roku. „Ma mocną ofertę, na rynku zrobi się tłok”
Konkurencja zabierze z Netflixa swoje hitowe seriale. Serwis musi postawić na autorskie produkcje
„Koncerty Stingray Qello” - nowy serwis SVOD w Toya
Viacom uruchamia w Polsce serwis SVOD. „Paramount Play uzupełnia portfolio naszych produktów”
Viacom uruchamia w Polsce serwis SVOD. „Paramount Play uzupełnia portfolio naszych produktów”
W 2017 roku 21 proc. polskich internautów ściągało filmy i seriale z torrentów. Netflix bardziej rozpoznawalny niż HBO Go czy Showmax
Serwisy OTT zarobią w 2022 roku ponad 83 miliardy dolarów
TVP rzuca wyzwanie Netflixowi i uruchamia płatny serwis SVoD. „Wsparcie dla wpływów z abonamentu”
TVP rzuca wyzwanie Netflixowi i uruchamia płatny serwis SVoD. „Wsparcie dla wpływów z abonamentu”